dinsdag 20 mei 2008

Hihi


VS

6 opmerkingen:

  1. Die draadstaal had ik al een keer gezien en ik vond die echt kut kut en nog eens kut. Ik snap niet wat mensen daar zo grappig aan vinden, misschien mis ik de satire/parodie/maatschappelijke boodschap maar zoals ik het nu zie is het simpele, irritante, langdradige kut humor. Net als die ene aflevering van Friends waar Joey Frans probeert te praten maar HAHAHAHA het lukt hem na 10000x nog steeds niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of was het geen draadstaal?
    Dan blijft het nog steeds kut.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha, iig wel die dude van draadstaal, echt een meesterkoning. En filmpje is fucking goed man, kanker hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik stem Eddy Wally, die is echt :o

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker Eddy, de medel van mendelsjef, vriend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. was van nieuw dier, van dezelfde jogens. ik vind het ook een meesterkoning.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!