dinsdag 20 mei 2008

Koffiekoppen presenteert...

...Eddy Wally.
na vele monsterhits te hebben gescoord (o.a. shanghai, amai amai) gooit Eddy het over een compleet andere boeg. hij gaat films maken. van zichzelf. gewoon voor de fans en andere youtube kijkers.
Het is nog wat onwennig hier en daar, maar het talent druipt er vanaf. in de eerste aflevering is hij vooral heel blij. in de rest van de afleveringen ook, die mogen jullie zelf opzoeken op 'youtjoe'.

wauw!


(...)


ik ga dat nu afdrukken.

sorry, ik kon het niet laten deze ook te posten
en als we dan toch bezig zijn kan "eddy in topconditie (zeg)" ook niet ontbreken.

14 opmerkingen:

  1. Haha waauwww.
    Opwarming van de warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem nog een keer bekeken en ik vind het echt een baas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind het een kankermongool met het iq van een blok tofu.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is wel 75, dat moet je m meegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De nieuwe tektikologie wauw! en de opwarming van de warm Hoh! van de warmte!
    Dan mag je 75 zijn maar dat is gewoon belabberd..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eddy Wally, mijn nieuwe held, werkelijk, wauw.
    volgens mij is Eddy erg eenzaam, hij zoekt heil bij zijn gegeneerde schoonmaakster maar die mot 'm niet.
    Die bril is trouwens ook echt heel erg hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet die bril ook.

    En ik wil met hem chillen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. he koen, nog bedankt, zeg, voor het bewerken van mijn posts he. super, wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja joris dat is toch uniek, dat kon geen ene, maar ik kan dat. Voor u. het is super. het is fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is sjuper!
    ik vind hem ook heel hard

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hehe hij moest kanker lang nadenken over het woord 'zeppelin'.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hij zegt helemaal geen zappelin. zou het zijn eigen vertaliing naar het engels zijn? hij noemt een vliegtuig ook "flyer"...
    "ze liken me" is ook mooi. waan iedeeen...

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!