maandag 24 november 2008

Kankerlekker


Want dat was het!
Dit was Mauro Picotto rond 3 uur.
Om 10:37 uur maakte ik deze foto van mezelf tijdens het tandenpoetsen, verkleumd en gesloopt.

PROPS trouwens voor de karakterboys die de volgende dag in de vrieskou met slechts een paar uur slaap Chabab met 4-3 hebben gepakt! Dat is nog eens Karakter.

Hier overigens nog twee filmpjes gemaakt door Jesse.
Eén (Mauro Picotto)
Twee (Gekke laser)
Meer materiaal wordt altijd geapprecieerd. Zet maar in comments ofzo.

18 opmerkingen:

  1. Het was kaaankervedt.... 1:30 tot 4:30 was totale hemel met Picotto en Saunderson. Ik wil ook nog een keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa jammer dat je er niet was syl! Volgende editie is op oud en nieuw in rotterdam maar daar hoef ik niet echt heen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wordt helemaal vrolijk van dat filmpje:) Was echt super duper kanker vert!!!
    Zeker props voor ons dat we in de fucking sneeuw hebben gewonnen:) (en dat ik 2 keer heb gescoord:P)
    Heb net bijna 14 uur geslapen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik hield het niet vol tot het eind maar toch nog kankerhard los, vooral picotto. Dikke props voor zondag 6. Ik heb nog lekker gewerkt het was wel heel erg druk bij de captein op zondagavond in de sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alleen Melle, ik snap niet waarom je op zondag gaat werken als je elke zondag gewoon meot voetballen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tijdens voetbal slaapt hij gewoon hoor, werken doet hij daarna wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik was laatst op een feessie
    het was er niet zo leuk
    maar plots riep ome keessie
    zeg mn lippen krijgen jeuk
    als ik niet snel een pilsje krijg
    dan ga ik naar de kroeg
    want daar is volgens mij
    volgens mij nog bier genoeg

    dit hoorde ik toen ik andre hazes aan het luisteren was, de titel van het lied liegt er niet om; ''een glaasje bier''

    dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze man maakt ook harde beats met zijn mond en een computertje! http://www.youtube.com/watch?v=6fC65sy9tzY&eurl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik werk maar soms op zondag en dat is dan om 5 uur s middags. Ik studeer niet dus werk zoveel mogelijk. Als de wedstrijd na 2 uur begint wordt het dus vaak lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar als je niet studeert heb je toch 6 andere dagen in de week waarop je kan werken? Voor de rest maakt het mij niet echt uit, alleen wil je zelf niet graag voetballen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De pokoe die gedraaid wordt in het mauro picotto filmpje van Jes is trouwens Crazi van Sharam, kankerlekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is het heel chill nummer maar dan is hij minder bikkel als je hem niet live hoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klein vraagje trouwens, hoe weten de dudes van de belichting wanneer de climax komt en ze gekke shit moeten doen met de lasers en lampen etc? Zijn ze enorm ervaren dat ze het kunnen horen ofzo, of repeteren ze oid?

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!