woensdag 11 juni 2008

Microsoft Winblows

Said it before, and I'll say it again.
ookal gebruik ik zijn software elke dag, Microsoft windows sucks ass!
Na eindelijk hun blunder van Vista te hebben toegeven, nu toch eindelijk de eerste tekens van de nieuwe winblows geleaked, misschien dat dit wat wordt, ik betwijfel het. Microsoft zal binnenkort plaats moeten gaan maken voor een nieuwe operating system (Google OS, anyone?).
sorry for the boring nerd stuff everyone, to sum it up, nieuwe windows heet windows "7", en wordt waarschijnlijk net zo kut als zijn voorganger.


Bron

8 opmerkingen:

  1. Tja, gierige honden maar wel marketingbazen. We hebben niet voor niets allemaal windows, je kan er gewoon nauwelijks omheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap die haat tegen windows xp en vista enzo niet echt. Ik gebruik het liever dan macos en linux ofzo. Ja, ze fucken bepaalde dingen wel op maar aan de andere kant is er geen alternatief waarmee je dezelfde shit kan. En dan nog, waarom blijft iedereen dan voor windows betalen terwijl er genoeg besturingssystemen te vinden zijn die gratis zijn? Windows is chill.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst staat het (meestal) gewoon op je computer als je hem koopt, je moet dus MOEITE doen om iets anders te krijgen. Nu zijn die andere dingen (Mac maar met name Linux volgens mij) wel beter maar minder toegankelijk en natuurlijk niet wat we al die jaren gewend zijn. En ook, misschien wel het belangrijkst, zijn er nog steeds programma's die je alleen op Windows kan gebruiken. Microsoft heeft gewoon een onbetaalbaar goede marktpositie opgebouwd in al die jaren(begon natuurlijk met het precies nadoen van Mac maar dan toegankelijker) dat je er gewoon echt niet omheen kan, dus doen ze niet altijd 100% hun best om alles perfect te maken.. maar zo slecht is het allemaal inderdaad ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb de nieuwste mac os in huis liggen, moet nog geinstaleerd maar is wel heel erg vers.

    leuk dat dingetje boven dat andere ding waarin ik nu een ding aan het typen ben. had ik nog niet gezien... is het niet hondsvoD? van vodden ofzo...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb de nieuwste mac os in huis liggen, moet nog geinstaleerd maar is wel heel erg vers.

    leuk dat dingetje boven dat andere ding waarin ik nu een ding aan het typen ben. had ik nog niet gezien... is het niet hondsvoD? van vodden ofzo...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je vind dubbele reacties posten wel hard, he joris?

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!