maandag 28 januari 2008

Lemonparty

BAM!

7 opmerkingen:

  1. Deze filmpjes laden altijd zo traag... Ik heb dat filmpje van die striptease ook nog niet gezien omdat het veel te lang duurde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb er een youtubie van gemaakt, is sneller, je weet, want hij was toch wel heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tering koen of wie dan ook... ik wist dat jullie ver gingen, ik heb er zelf ook wel een handje naar, maar dit... tja ik heb er geen woorden meer voor dat filmpje owkee weetje maar die fucking foto...

    Wat een ongelofelijk geil en ervaring gezelschap!!;)
    Love and peace out you dirty fucks!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. woooooow, had die foto nog niet gezien... echt chill

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lemonparty is een klassieker jongens. grondsteen uit mijn adolescentie.

    en ohja, die striptease heb ik ook nog steeds niet gezien...

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!