dinsdag 25 december 2007

Pint

Ik wil even mijn oprechte goedheid tegenover de engelse bieren betuichen mocht het zijn dat ik daar flink van NDK kan gaan en snel ook dat kan ik meegeven.

I would like to pay my respects to the english Pint, as it is this English Pint that gets me fucked up quite as well and quite as fast as I might have wanted.

die goeie ouwe pint, ik kan er maar niet over ophouden, officieel 0.459 liter ijskouden gele rakker, die doet het hem echt wel voor me.

Het is vandaag kerstdag, ben geweest bij mijn opa en oma, Grandma an Grandad if you wish, die zie ik ook echt eens per twee jaar ofzo, dus dat was leuk. Ga nou kadootjes uitpakken met mijn engelse vrienden en vriendinnetjes en de transsexuele ex-vriend van mijn moeder, dat wordt me een partijtje nog.
x'en,
sylvan

6 opmerkingen:

Reageren zul je, hondsvot!