vrijdag 28 december 2007

eonor


het is de derde kerstavond wel te verstaan, sarah heeft tegenwoordig een nieuwe baan... als kok natuurlijk wel te verstaan. samen met haar geliefde wist ze de lekkerste maaltijden en geuren door onze neuzen te laten gieren. geuren die onsverleidden en lekker gekke bekke trekke eten. heerlijk met een vuur erbij , namelijk stukken hout die opbranden en ons verwarmen...en dansen is zo leuk, want dan kan je jezelf gewoon lekker laten gaan als een open gesneden bananaan die lekker zacht is en soepel. ik was versteld van de mooie loods van Rob. Ik heb de lampenkappen geteld en het waren er wel te verstaan 108. gezellige mensen en als van ouds bij elkaar. mandarijntjes lesden de dorst en wij lesden elkaar met de gezelligheid. ik zit nu met tanja, koen en lambert in mn huisje te chillen en floris heeeeeeeft verbrande billen en laat me alsjebliegft nit gillen en koen ligt op een rood kussen achter me te chillen op chille chill muziek van ´fela kutie´

2 opmerkingen:

Reageren zul je, hondsvot!