donderdag 18 oktober 2007

Klassiekers

JAAAAAAAAA, DAMERS EN HEERRRREN, Daar zijn we weer!!!
vandaag op het menu: HIPHOP, en wel 3 gangen!
vooraf twee kleine springende mannetjes uit de ghetto, zacht gekookt, op een bedje van daddy mac:

als hoofdgerecht twee wat oudere kerels, lang gerijpt, met een oldschool sausje. en zo is het.

en als toetje (hoe kan het ook anders) een heerlijk vanilleijsje met een zoete warme roze aardbeien saus opgerold in een of andere pannenkoek.

dat waren ze weer! volgende keer weer iets anders. bij reacties graag suggesties voor welke richting ik een beetje zoeken moet.
kusjes

6 opmerkingen:

  1. Mooi joor.
    Volgende keer goude oude schlager alstublieft. En youtube ziet er rellen uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fuck hip hop, doe mij maar dubstep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaaa mooimooimooi, volgende keer misschien die cheapass reggaeish pop รก la ace of base die halverwege die mooie jaren 90 hoogtijdagen beleefde.

    PS

    Zuur dim, zuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker hoor pik ,ik heb een verzoekje waar ik al persoonlijk heel lang naar op zoek ben.de clip van kleine jodel jongen ik heb hem een keer in mijn leven gezien en ik was meteen verkocht.ik zou het erg op prijs stellen als hiet werk van wordt gemaakt.

    ps:dim schiet een kogel door je hooft.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!