dinsdag 13 april 2010

WK Poule 2010

Attentione!
Zoals jullie vast niet is ontgaan staat het WK weer voor de deur.
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!

Leek mij leuk idee om voor de liefhebbers een Pootlje te organiseren.
Dit kan tegenwoordig allemaal gewoon via het wereld wijde web, dus geen gedoe met postzegels

en tipp-ex,

en ook nog eens goed voor het milieu.


Ik was dus benieuwd of er belangstelling was voor zo'n pooltje en zoja, dan is er nog de keuze uit een vrij simpele waarbij je aangeeft wie de wedstrijden in poolfases wint of je kan kiezen voor gelijkspel en natuurlijke kwart- halve en finalisten, of een hele uitgebreide met ook scores invullen, topscorers en eerste doelpuntenmakers e.d. Dus de vraag wie heeft interesse en voorkeur voor uitgebreid of simpel. Na het klikken op de hyperlink reacties hier rechtsonder kan er gereageerd worden, ik hoor het graag.
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!

8 opmerkingen:

  1. Altijd leuk, altijd gezelligheid! Vind zelf uitgebreide versie leuker.. Maar wie ben ik..? Valentijn is de naam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee en ben voor uitgebreide versie. Wat is de inzet? kusje Sammie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vet cooling, ja dacht aan een ekkie of 10, iets in die richting.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee. Wat ik ook even wilden melden is dat Edel met het WK groots uitpakt we gaan beamer schermen ophangen en het bier zal in liters verkocht worden. Ik dacht ik meld het even das leuk voor als het allemaal begint. Oke tot later Joden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I'm in! En voor de uitgebreide natuurlijk!
    Leuk idee jessiepessie!
    Zo nu ga ik even voetbaltrainen, wie nog meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben down. Ongeacht welke versie.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!