vrijdag 15 januari 2010

"You're tearing me apart, Lisa!"

The Room is een onafhankelijke film uit 2003 geschreven en geregisseerd door hoofdrolspeler Tommy Wiseau. Het verteld het verhaal van een liefdesdrama tussen een man, zijn toekomstige vrouw en zijn beste vriend. Wiseau gaf zelf meer dan zeven miljoen dollar aan uit aan de productie en promotie van de film, die door velen wordt gezien als de slechtste film aller tijden. Het heeft er een cultstatus aan overgehouden. The Room draait nog steeds als nachtvoorstelling in verschillende bioscopen in Engeland en de Verenigde Staten.





Update: omdat niemand dit juweeltje mag missen, HIER downloaden.

6 opmerkingen:

  1. Let vooral ook op de armbeweging in het derde filmpje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. YES! Hij is aan het downloaden. Awesome

    BeantwoordenVerwijderen
  3. it seems to me like you are the eeeeeeeexpert mark!
    whats buvvering you mark do you do you have some secrets tell me why don't you tell me is there some secrets tell me do you do you well whatever

    I LOVE HIM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gister gedownloaden en gekeken, this is a keeper...

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!