zaterdag 19 december 2009

Jesse, de denker.

Goedendag iedereen.

Ik ben Jesse en het nieuwe lid van Koffiekoppen. Vanaf heden kunnen jullie dus ook posts van mij verwachten.

Wat denk ik dat ik toe kan voegen, wat zijn mijn doelstellingen en waarom ben ik deze uitdaging aangegaan?
Ik sta bekend als een denker, ik denk graag na over dingen die andere mensen voor lief nemen. Deze gedachte deel ik graag met de medemens door middel van mijn rubriek:

Jesse denkt na.

Met als doel mensen bewuster te maken.

Daarnaast heb ik ook een wat minder serieuze kant, van deze kant laat ik jullie absoluut ook vol meegenieten, deze kant uit zich vooral in items over leedvermaak, absurdheid en pijn in de algemene zin van het woord.

2 opmerkingen:

  1. Heb niet echt behoefte aan jesse op koffiekoppen eigenlijk. Van mij mag hij ook gewoon niet posten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!