zondag 7 juni 2009

Sleepwalking dog

gotta love it,

(courtesy of Gosse)

8 opmerkingen:

  1. niet ff een post voor het winnen van de springercup met een mooi verhaal en mooie foto's? op www.wvhedw.nl staat al mooi stukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wou het net zeggen Jesse!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, congrats, boys. nailed it!
    Zuur dat ik er niet bij kon zijn, ik heb mijn urban game gedraaid in utrecht.
    wat overigens ook great succes was.
    hooray voor me!
    jeeeh!
    oh.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze hond is awesome. Kijk hoe hard ie rent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En hij heeft ook nog een stijve bana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. stukje over springercup komt eraann. moet steeds werken weet je dus heb geen tijd. ik denk morgen ofzo. kusje sam

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!