dinsdag 2 juni 2009

Shootout

Dag volk,
even een snelle re-post, met een kleine toelichting.
Ik heb met mijn projectgroep een urban game ontwikkeld die is uitgekozen om te spelen bij de Dutch festival of Games, een beurs voor alle hoge piefen in game-land.
Inschrijven voor de urban game is open voor iedereen, dus als jullie willen weten wat die vegetarische hippie allemaal met zijn kapot grote nerd opleiding uitvoert, schrijf je in!

6&7 en 13 juni, Utrecht
meer info & inschrijven: festivalofgames.nl

4 opmerkingen:

  1. ja sowieso, ik draai ook de hele game, op locatie zeg maar. Dus ik deel zelf de teams in en shit. Het wordt wel erg hard, allemaal internationals uit de industrie die een beetje onze game komen spelen die we in een week hebben ontwikkeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja vette shit syl. Goed gedaan! misschien kom ik ook wel, weet alleen nog niet of ik kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sam was dat. weet niet hoe ik die naam verander.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!