woensdag 25 maart 2009

Tekenfilms die we veel te veel keken

Oke vrienden, we gaan nu de Pokérap doen!

Bonus:

Hoe FUCKING cool was Dragonball Z? Ik bedoel, die shit was gewoon echt te cool. Vechten, geschreeuw, slechte rock achtergrondmuziek, zieke cliffhangers. Dat Goku aan het begin van de aflevering zijn Kamehameha aan het opladen was en aan het einde nog steeds. Dat je steeds dacht, "Oooh nu komt 'ie, dit wordt keihard" en dat je dan, hup, een andere scene kreeg. Wat weten jullie nog meer hiervan? Mijn geheugen laat me een beetje in de steek...

12 opmerkingen:

  1. De vetste was dat goku supersaiyan werd, kreeg ie opeens blond haar en blauwe ogen... Mooie tijden ja..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mááááster, die vijanden waren ook mooi. Frieza en Cell en Buu en shit
    er waren ook meerdere niveau's supersaiyan. Bij die laatste kregen ze een beetje een lange blonde sonic-kappie. Dat was stage 3 volgens mij. Vegeta is mijn lievelings.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Legendarische scene. Grappige was ook dat Fox Kids na iedere saga weer overnieuw begon. Zat je klaar, na de laatste aflevering, BAM, begon ie weer overnieuw. Vet kut.

    Nog iets: kappie van goku wordt steeds fouter bij die verschillende niveaus, steeds langer en met blonde lokken enzo. En hij wordt een soort halve aap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik viel altijd in slaap als ik dit keek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb dit nog nooit gekeken. Toen ik klein was keek ik naar duitse crimi series. Dat waren nog eens tijden...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. pfff, die saga met frieza hieeeeld maar niet op man, op die uitgestorven planeet.
    hopeloos lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. allebei nooit gevoeld, zou het ook nooit voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb het eigenlijk ook nooit gekeken.... Deed me niet zoveel, voetbalde liever op straat of keek telekids(of was dit eerder?)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik zeg met zn allen dan maar binnenkort naar dragonball in de bios?
    http://www.imdb.com/title/tt1098327/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. http://www.mininova.org/tor/2396347

    BeantwoordenVerwijderen
  11. facking lijp toen goku op de kleine planeet ging trainen met 10x zwaartekracht ofzo..volgens mij ging ie oko iets van 5 keer dood ofzo....facking vet

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!