zondag 21 december 2008

Haha


Leuk vind ik dit.
(klik)

28 opmerkingen:

  1. Als in een staat het iq gemiddeld 85 is, hoeveel mensen kunnen er dan niet lezen? goede antwoord krijgt een prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, maar geloof er niks van. Of de de statistieken zijn gebaseerd op te weinig mensen die een toets hebben afgelegd, of het is gewoon verzonnen door en random dude die Obama de shit vindt. Als je gelooft dat deze gegevens daadwerkelijk de gemiddelde intelligentie van de staten representeren ben je pas echt dom. IQ verschil van bijna 20 tussen twee staten met zoveel inwoners is gewoon onmogelijk. Internet blijft een onbetrouwbare maar vermakelijk bron van informatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. http://www.lse.ac.uk/collections/MES/pdf/I2006.pdf

    knock yourself out, Jesse. Ik ga het nu niet lezen maar die statistieken zijn gebaseerd op dat onderzoek. Doegggg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohjee, heel veel tekst in een pdf bestand, NU MOET HET WEL KLOPPEN JA!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kutjesse, dat zeg ik toch niet oelewapper. ik voorzie je van het fucking onderzoek zodat je zelf kan kijken. want jij zegt dat het misschien door een random dude is bedacht die obama de shit vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja kanker idioot, wat zit je nou terug te dringen als je geconfronteerd wordt met de waarheid?! Foei!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. kanker idioot? Dat is niet zo lief om te zeggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms moet je nou eenmaal hard zijn in het leven...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja, zeg wie je bent anoniem, toon je identiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik houd mijn identiteit liever onbekend.

    Noem mij het lichtpuntje in de Zwarte Duisternis, ik ben de laatste hoop, als de wereld al lang vergaan is. Ik zal leiden, zal de geschiedenis levned houden. Ik ben 'de redder'.


    Noem mij:

    The Don

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hou het gewoon op "kapot grote nerd" als je het niet erg vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat jij wilt, maar heb je inmiddels dat onderzoek al gelezen? Want dat is waar al deze ellende mee begon...

    Lees en geef argumenten, want nu kom je slechts over als een koppig man, met een onbegrijpbare maar onbetwistelijke sympathie voor de Amerikanen, zij die wel en niet lezen kunnen.

    X Kapot grote nerd

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Volgens mij mis je mijn punt. Ik ga dat hele bestand sowieso niet doorlezen want ik heb wel leukere dingen te doen. Punt is dat ik heel erg skeptisch tegenover dit soort gehypte onderwerpen sta wanneer er dit soort informatie naar buiten komt. Ik heb genoeg shit over 9-11 gezien en wat er ook in die conspiracy theory's wordt beweert en met wat voor een pdf bestanden ze ook komen, ik gelooof er allemaal geen flikker van. Vooral wanneer het om zo'n gehyped item gaat vertrouw ik op mijn eigen verstand en niet op 1 van de zoveel 1000 theorien of onderzoekjes op internet, no matter the pdf.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sorry Jesse, maar dan ga ik toch echt mee met The Don.

    Dit is een wetenschappelijk onderzoek en geen theorie. Een wetenschappelijk onderzoek als deze wordt enorm streng beoordeeld voordat het gepubliceerd mag worden in een toonaangevend tijdschrift als Elsevier. Het moet wetenschappelijk helemaal in orde zijn, wat een hele hoop regeltjes inhoudt waar ik je niet mee zal vervelen.
    Punt is, je vergelijkt nu wat knip en plak werk van wat 911 conspiracy jongetjes op internet met een wetenschappelijk onderzoek wat in de Elsevier is verschenen. Het lijkt nu wel alsof jij hier overal samenzweringen ziet, want je vertrouwt nu per definitie niks meer wat op internet staat, laat staan een pdf bestandje.
    Dat je dus extra sceptisch bent over gehypede dingen is natuurlijk heel goed, maar kijk even verder en je ziet dat dit onderzoek niks te maken heeft met democratische propaganda. Het komt immers uit 2006 en gaat over de link tussen IQ en welvaart per staat.

    Ik moet the Don gelijk geven wanneer hij zegt dat je in deze discussie als een koppig man overkomt. Je zegt namelijk liever op je eigen verstand te vertrouwen en negeert daardoor alles wat je tegen zou kunnen spreken, en dat vind ik een beetje makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Overigens heb ik het onderzoek ook nog niet gelezen. Echter, het feit dat het gepubliceerd is wijst erop dat het onderzoek valide is, waardoor ik geloof dat de kans groter is dat het klopt, dan dat het niet klopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik vind ''the don'' echt een hele zure naam

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!