vrijdag 28 november 2008

Sint indahouse

De Sint is weer in town,
ik vind het altijd wel fijn, kindjes blij, versierinkjes, enz.
Toch snap ik niet hoe ze al die kindjes zo veel jaren achter elkaar voor de gek kunnen houden. En evengoed snap ik neit hoe ik mezelf al die tijd voor de gek heb gehouden.
Mooi dat ook op wikipedia gewoon over sinterklaas wordt geschreven alsog hij echt bestaat, je weet het maar nooit.
Sinterklaas is fucking vet, want hij geeft gratis shit.

pakjesavond (5 dec.) valt op een vrijdag, volgende week. Goed excuus voor een feestje dus,
mocht er nou net een fucking vet feestje zijn in de Westerunie: Live: Kabale und Liebe, Matthias Tanzmann(2uur set)
check http://partyflock.nl/party/137904:Stamppot_XL

4 opmerkingen:

  1. Heee dat feestje ziet er inderdaad erg fijn uit, count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jongen, er komt een stokoude man op een paard met allemaal vrolijke knechtjes uit Spanje om iedereen kadootjes te geven. Waarom de fuck zou je dat als kind niet geloven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga trouwens 5 december naar (Sinter)Stubnitz (eise is jarig). Ik koop via marktplaats kaartje voor 12 euri, ze heeft er nog meer. Dus als je denkt, hard, dan moet je vooral je hart volgen.
    Ik weet geen moer van Dj's maar check hier maar schijnt hard te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!