maandag 13 oktober 2008

Berichtje van de Coach

Hallo heren voetballers,

Vorige Zondag met 3-1 verloren van Abcoude. Een week eerder kansloos verloren van Swift. Enerzijds door slecht spel, maar anderzijds doordat een paar jongens niet op zijn komen dagen. Dat is natuurlijk niet goed en omdat ik niet weer net zo'n seizoen als vorig jaar wil is het belangrijk dat iedereen gewoon komt of OP TIJD(!), dus uiterlijk vrijdag, afbelt. Tegen Swift stonden we namelijk met 10 man(Melle, Jim, Joachim en Nils niet bij mij afgemeld) en tegen Abcoude was het weer raak(Jim en Nils niet op komen dagen). Dit moet echt veranderen. Voetbal is voor je lol en ik heb het idee dat sommige van ons het als een soort verplichting zien. Ook is het belangrijk dat je niet dingen(werk, uitstapjes) gaat plannen op zondag. Zondag is voetbaldag. Houd daar gewoon rekening mee.

Ook is trainen heel nuttig voor ons. Kom dus gewoon, als je kan. De training is op dinsdag om 7 uur

We hebben zaterdag kantinedienst van 11:00 tot 18:00. Aangezien Joachim met zijn fluitbeurt van zondag zijn "straf" heeft gehad wil ik graag dat Nils, Jim en Melle de kantinedienst op zich nemen.

Verder moet er zaterdag iemand fluiten om 11:00. Waarschijnlijk doet Stijn dit, maar dat is nog niet zeker. Daar kom ik nog op terug.

Zondag spelen we tegen ABN Amro 5 om half 2 thuis. Dus half 1 verzamelen. Ik wil dus echt dat iedereen komt of tenminste op tijd afbelt. Tot nu toe heb ik een afzegging van Dylan en Guido. Ik ga er dus vanuit dat de rest gewoon komt.

Tot Dinsdag of Zondag!

Kusje Sam

13 opmerkingen:

  1. Nils was er vorige week zondag niet omdat hij (na een nacht awake) bij jesse en mij verwarming aan het fixen was. Daar neem ik dus de volledige verantwoordelijkheid voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. te weining man, bel mij, vind ik leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jim en ik waren zo lam dat ie in zn bed heeft gepist afgelopen zondag, daar neem ik volledig NIET de verantwoordelijkheid voor.

    xx ram

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn dus juist niet de reacties die ik wil. Bus jij hebt dus geen verantwoordelijkheid, want Nils moet gewoon afbellen. Klaar. En ramses; houd je mond. Remi, als we te weinig man hebben, zal ik je bellen. Toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zou ook fijn zijn als je even laat weten of je komt zondag. En Melle, Nils en Jim kunnen jullie zaterdag? Laat het even weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik wil best een bar dienstje doen maar ik ga zeker niet van 11.00 tot 18.00 (7 uur je bent gek)ik doe samen met neel de helft
    kus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben gek?! Jij bent nu niet meer in de situatie om dat te bepalen jim. Je komt 2x niet opdagen, terwijl ik je nog bel die dag. je hebt het toch echt aan jezelf te danken. Ik bel je nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar ok. je hebt wel een beetje gelijk. Als Jim, Nils en Melle hem van 11:00 tot 15:00 pakken.
    Dan wil ik wel van 15:00 tot 18:00. en dan heb ik nog 1 of 2 man nodig die mij joinen. Wie wil wel? (hij staat nog op robin maar ik ben wel degelijk sam. weet niet hoe je dat uitzet).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik wil in principe wel de vroege dienst doen, de late kan ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nils, Melle en Jim, vroege of late dienst?

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!