donderdag 9 oktober 2008

Ik haat Katy Perry

Hoe graag je het ook zou willen, je kan niet om de hit 'I kissed a girl' van Katy Perry heen. Tv, radio en Noodlanding, you cannot hide. Katy Perry is een soort van nieuwe Avril Lavigne, die vet leuk, eigenwijs en een beetje stout is, hihi! Zoals we alllemaal weten moeten popartiesten het tegenwoordig vooral van 14 jarige meisjes met een zwak zelfbeeld hebben. Avril Lavigne sprong daar als rebelse strijder goed op in en het bewijs daarvoor is haar clip 'Girlfriend', wat het meest bekeken filmpje op YouTube OOIT is (meer dan 104 miljoen views). Maar nu zij overleden is aan aids is daar die leuke stoute rebelse Katy die om de hoek komt kijken.
Toen ik 'I kissed a girl' op de radio hoorde en ik besefte dat het een hit was kon ik me alleen nog troosten aan de gedachte dat bij zo'n nummer ook een clip hoorde die de tekst van het liedje zou ondersteunen. Fout, helaas. Waar ik een ruime 3 minuten aan girl-on-girl action verwachte werd mij een laf stukje cinematografie voorgeschoteld waar onze Katy met een constante 'hihihihi'-blik de camera in tuurt terwijl er op de achtergrond meisjes een kussengevecht houden. Welk zelfrespecterend video-director doet zoiets?! Het nummer is ook zo ongelofelijk kut, niet te geloven. Het kutste aan het 3:18 minuut durende stukje oorverkrachting is toch wel het begin van het refrein, waar 'liked it' uitgerekt wordt tot '(I kissed a girl and..) I liked-iiii-hiiiiit. Alsof de tekst niet ruimschoots voldeed aan kut-zijn.
In ieder geval, wat ik probeer te zeggen is dat Katy Perry een duivelskind is die niks anders te wachten staat dan eeuwig en voor altijd branden in de hel. Waarom?
Omdat ze eerst (onder de naam Katy Hudson) christian rock maakte haha!
Hier het bewijs, "Faith won't fail"


And I can walk upon the water
And I will not drown
For my eyes are set upon You
And no one can bring me down

Haha! Eerst een beetje the lord praisen en daarna lesbian action promoten. Zo werkt het niet, Katy.

PS. Ze is niet eens vers. (kuch)

7 opmerkingen:

Reageren zul je, hondsvot!