donderdag 9 oktober 2008

Geld stinkt wel.

Ik zal niemand lastigvallen met eeuwig gewauwel over credietcrisissen enzo, ik vind het allemaal best. Er is alleen een ding dat me dwars zit.
Fortis is, zoals jullie wellicht hebben meegekregen, overgenomen door de staat. Allemaal prima hoor, als we Nederland ermee redden... Echter, Fortis is hoofdsponsor van een Rotterdamse voetbalvereniging bekend onder de naam Feyenoord. Jullie begrijpen misschien wel waar ik heen wil, ik krijg maar niet uit mijn kop dat wanneer feyenoord een speler koopt van zeg een miljoentje of 8, wij gezonde, vrolijke jongens uit Mokum allemaal vijftig Eurocenten in het potje hebben gegooid. En dat steekt.











Ik zeg met spandoeken naar Den Haag en terugeisen die centen. Het gaat om het principe weetjewel.

4 opmerkingen:

  1. Veel plezier, ik heb geen principes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga mee, ik heb plezier.

    Wat dacht je van een nieuwe sponsor voor die club?
    www.ongediertewinkel.nl op hun shirt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wellicht is dit gedaan om de Club te versterken en tot betere prestaties te komen.
    Maar ja dat wist je wel of is het om die €0,50 tedoen??

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!