dinsdag 21 oktober 2008

Berichtje van de Coach

Hee mannen,

Zondag helaas weer verloren met 4-1 van ABN Amro. Ondanks dat Max meespeelde, kwamen we in de eerste helft al met 3-0 achter. We gingen te slap de duels in en waren ongeconcentreerd. De tweede helft ging al een stuk beter(Jim en Nils waren er ingekomen om meer pit te brengen) en scoorde ook de 3-1 via Adam. We gingen er weer in geloven, maar de 3-2 bleef helaas uit. Uiteindelijk werd het dus nog 4-1.

Dat zijn al weer 3 nederlagen op rij, maar bij deze nederlaag waren er toch wel wat lichtpuntjes. De tweede helft was goed en we waren met 13 man(2 wissels!). Verder hebben we nu een nieuwe keeper, in Arjen, en als het goed is blijft hij gewoon keepen.

Volgende week spelen we uit bij Sporting Noord om half 12. Weet niet of we daar met auto's heen moeten of openbaar vervoer. Wat zeggen jullie?

Sporting Noord staat laatste, dus die moeten we winnen. Dit kan echter alleen maar als iedereen gewoon komt. Dus laat bij dit bericht even wat van je horen(of je komt of niet, of we met auto's moeten). Ik heb tot nu toe alleen nog maar een afzegging van Nils.

Tot zondag!

6 opmerkingen:

  1. Coach,
    Ik ga dus nu spelen want ik ga niet tweede keeper zijn en elke wedstijd kijken. Maar ik heb wel net een keepers-shirt gekocht van 55,- Euro en als ik dus nu weer een voetbal shirt kopen (wat ik trouwens vind dat iedereen dat moet doen de tegenstander lacht ons uit) vind ik beetje bla. En ik ga arjen niet voor dat shirt laten betalen ofzo dat is faya. Wat gaat hier aan gedaan worden vraag ik mij af beste coach.
    Vriendelijke Groeten Dylan Price

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Coach!
    Lekker stukje weer, vooral het vermelden van de scoorder van ons doelpunt:P Ik ben er zondag natuurlijk wel, maar vanvond niet. Ik heb ff opgezocht waar het is, maar het is best wel ver! Dus ik zeg met auto's. Ga me pa wel vragen of ik zijn auto mag.
    En inderdaad die shirtjes moeten we echt wel bestellen! Want we zien er niet uit, maar 45 euro per persoon is niet zo bikkel toch?
    Nou tot zondag,
    Yours truly Adam van der Maat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja maar als we dat keepersshirtprobleem nou even samen oplossen. Legt iedereen gewoon 5 euro ofzo dan kan jij toch gewoon spelen. Is alleen maar chill, want dan hebben we meer man. Wat mij betreft alleen maar een luxeprobleem. Shirtjes zal ik morgen over bellen. Dan bestel ik er gewoon 13. Kunnen we altijd nog bij bestellen.

    Ik wil graag dat iedereen even reageert. Al is het alleen maar even zeggen dat je zondag meedoet.

    En we hebben dus auto's nodig. Adam is bezig. Thommie woont er naast, maar kan je dan niet met de auto naar wv komen? We hebben anders te weinig auto's.

    Reageren Boys, anders moet ik iedereen weer bellen!

    Kusje Coach

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had het al gezegd dinsdag ofzo, maar bij officiƫle koffiekoppen law nog maar even een post.
    Ik ben er niet bij komende zondag ivm verblijf antwerpen het weekend met de studionis.
    Yours sincerely,
    Guido van Schtipphaut

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!