vrijdag 12 september 2008

De Grote "Hoe moeten we de BlueBoy dan wél noemen" post

Zoals velen van jullie weten zijn Storm en Jim (met hulp van velen van ons) keihard aan het werk om in een niet al te lange periode een enorm, vervallen, kapot-gevuistneukt homo paradijsje om te toveren tot een fucking beest van een kroeg vol vertier, vermaak, plezier, bier en andere leuke activiteitenvoor het hele gezin. Verheugd zijn wij allen omdat het werk gestaag vordert, het begint zowaar al ergens op te lijken.

Er is alleen nog een klein probleem, te weten: De Naam. vooralsnog zijn er volgens mij niet veel opwindendere namen verzonnen dan "de karakterbar" (wel erg vergezocht) of om het voor het gemak maar gewoon de oude namen "Why Not" of "Blueboy" aan te houden. Misschien een slim idee. Misschien ook niet.

Daarom namens de directie een vraag aan jullie trouwe Koffiekoppen bezoekers: Wat lijkt jou nou een geschikte naam voor de binnenkort te openen bar aan de Nieuwezijds Voorburgwal of het spui, zo u wilt?

Suggesties bij "reacties". Zet 'm op, koffiekoppentuig!

24 opmerkingen:

  1. Heren, ik presenteer u de naam:

    De Klote

    Uiteraard onder het mom van: Waar gaan we héén?! Naar de Kloteeeh! Nu kan deze legendarische uitspraak voor altijd uitkomen!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om een indicatie te geven hoe kanker smerig het precies was: http://whynot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dieuwertje(huisgenoot van) zegt:krulsnor
    Zoe zegt: niks

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zeg lekker oud hollandsch
    In den Blaauwe Knaap ofzo
    of Blaauwe Kaerel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vind ik inderdaad mooi.
    't blaauwe menneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben voor die van buster, maar dan lichtelijk getuned:

    in den blauwen knaep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. in de reeks hip lijkende korte krachtige namen, als proust, werck, etc etc: VUIST

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De Kater, De Pub of natuurlijk t' Raedthuys!?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dusss... waar blijft die nieuwe poll?!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil meer suggesties.
    Ik pleit voor Hondsvot

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En waarom heeft sebba hier nog niet gereageerd. Valt me van m tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Koen: Omdat sebba niet creatief is, dat weet je toch. En jullie hadden er te veel dingen boven gepost. En ik ben bij die hele bar nog nooit geweest dus ik heb geen idee wat voor naam het moet zijn. Maar "De Klote" en "Aan" zijn over het algemeen wel goed. Doe die en "Vuist" en "Banabar" en wat oudhollandsche onzin in een poll en dan kan je kiezen.. of degene van wie dat krot is.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 'De kerk' is inmiddels ook genoemd.
    Ik vind 'm vet.
    "Ik heb gehoord vanavond kanker gekke fissa in de kerk?"
    Polletje dan maar?

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!