donderdag 21 augustus 2008

Stichting Eigenwijze

Ik was dus op lowlands en daar werd ik dus aangesproken door hele aardige en spontane jongeman. Hartstikke vrolijk was ie! hij vertelde mij over een spirituele organisatie voor jonge mensen (tussen de 12 en de 28). ik zou zeggen lees even wat hieronder staat en bepaal voor jezelf of je er ook bij wil horen!


Eigenwijze biedt activiteiten die je kunnen ondersteunen op je ontdekkingsreis naar jeZelf in het leven. Als je meer jezelf kunt zijn kun je leven vol zelfvertrouwen, vanuit al je kwaliteiten en heb je de wereld meer te geven. Geven maakt jou en de wereld blij. Eigenwijze is er voor jongeren die meer willen leven vanuit hun hart in plaats van vanuit hun hoofd en meer willen vertrouwen op hun intuïtie. Bij Eigenwijze kun je jezelf en anderen écht ontmoeten in een open, veilige sfeer met humor. Hier kun je ervaringen uitwisselen over spiritualiteit (de diepere betekenis van het leven) met andere jongeren, terwijl je met beide benen op de grond blijft staan. Een plek die je kan helpen om ruimte te maken voor liefde, vreugde en vrede in je leven. Eigenwijze wil je inspireren meer en meer te leren vertrouwen op jezelf en je hart. Zo kun jij meer in jouw kracht en in het leven gaan staan!

het is echt gezellig en je leert veel mensen kennen! hier is de website!

10 opmerkingen:

  1. als mensen daar hun heil in kunnen vinden kan ik het dikwijls waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://www.eigenwijze.org/cms/index.php?id=16#c244
    kijk nou hoe blij al die mensen zijn! Happy thoughts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oud nieuws, ik ben al jaren lid hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waarderen? geweldig is het! blijven ze een beetje bij me uit de buurt.
    die peter sprak ons trouwens aan. contstant diezelfde rotkop. Jim had de grijns van bek willen stompen, zonder twijfel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En voor de eigenwijsjes onder ons... heb jij al je eigen handige, stoere, hippe Eigenwijze account aangemaakt?!

    Ik wel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ken je me toch goed jor het liefst zou ik als die ratten eens goed vertellen hoe het leven in elkaar zit. en ze laten voelen wat geluk is, doormiddel van een snoei harde schop op het juk been. groetjes emo jip

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt het geert groote college weg...:)

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!