dinsdag 22 juli 2008

Yamelo

Ik heb een fucking gruwelijke site gevonden: Yamelo.com


Je kunt videoclips zoeken per jaar+maand, perfect voor de 90's-addicts die we zijn. Ben nu al een half uurtje video's aan het bekijken die ik jaren niet heb gezien, echt te gek.
De vetste nummers komen wel uit de zomer van '99.
Dat was de zomer van Lou Bega, Vengaboys, Five, ATB, Tarkan, Eiffel 65, Ann-Lee, Shania Twain, A*Teens, Def Rhymes, Aqua, Toy-Box.
En van die emotionele baggerliedjes van bijvoorbeeld Ronan Keating, R Kelly en Abel (Onderweg!).
Maar ook van super-ExTrEmE muziek van The Offspring.
Wauw, dat waren tijden.
Ik sluit deze post af met de volgende video:

Opdat we de zomer van '99 nooit zullen vergeten.

4 opmerkingen:

  1. Wauwww de hitjes die ik tegenkom...
    Bad babysitter van Princess Superstar, Move Your Body van Eiffel 65 (ze hadden nog een hit naast blue!), Pretty fly (for a white guy) van Offspring. Harde shit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vers. Alleen jammer dat het geluid van elke clip anders is..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooooh shit move your body is aaaan!
    Deze shit is koning, ik heb een ventilator achter mijn pc gezet dus nu geen fysieke geheugendump meer:D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dit is vet!!
    Wel jammer dat het geluide zo ghetto is.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!