zaterdag 12 juli 2008

WTTF Festival



Eeeeen ziiiiiiiiiieke Line-up voor ons in de petto.
Voor de mensen die Awousenings hebben gemist, hongerig zijn voor meer, of gewoon in zijn voor een leip festival met grote namen en op vijf(!) stages.
ietwat prijzig (38.50), maar van veel minder kunnen we tegenwoordig niet uit gaan bij een festival van deze schaal.
Ik voel 'm dik, 14 namen die ik eerder heb gezien en de plaat de tent uit rousen, en nog eens een rijtje andere artiesten die 'van horen zeggen' ook heel goed zijn.

2 Augustus, het Twiske
Flock
Site(Flash, beetje kut)
Ticket

Ben een weekje weg Volk, the outside-art awaits!

Ik neem mede blogger joris met mij mee, dus tot koentje maandag terug komt zal er even geen verdere koffie worden gekopt.

3 opmerkingen:

  1. Niet getreurd, ik houd het ook even af tot Voltt, en dan gaan we extra hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar gaat men nou allemaal heen? Ik join m wel namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!