woensdag 2 juli 2008

Awakenings

we kunnen mooi wel met ze alen op vakantie gaan maar dat hoeft wat mij betreft niet te betekenen dat ik er nog eens een leuk postje in knal, te weten een Awakenings-post. Dat heben de aanwezigen wel verdient dacht ik zo.
En aangezien ik niet de bevoegdheid en/of technische mogelijkheden/kennis bezit om in het foto gedeelte van ons aller Koffiekoppen te opereren doe ik het maar even via een apart picasatje, altijd vet.
verder, aangezien het mij ook niet lukt een filmpie op de picasa te zetten hier een sfeer impressie met bewegend beeld:




voor de boys op kreta: waar blijven de foto's en verhalen van het strand, de zon, de zee, de gekke feestjes, de breezersletjes, de naakte mannen, de naakte vrouwen, de kotsende vrouwen, de she-male hoerjes, de hash die achteraf geparfumeerde konijnen ontlasting bleek, de wodka melk, vechtpartijen, ambulances, liefdes drama's, voedselvergitigingen, alcoholvergiftigingen, bloedpoep/-hoest, en coma tafarelen? wordt wel tijd , niet?

3 opmerkingen:

  1. het lukt even niet om meer foto's te uploaden, working on it

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja beter hadden we niet kunnen wensen, lekker weer lekker los.
    Voor wie nog de foto's van de verjaardag van Dylan wil checken:
    http://picasaweb.google.com/sarahvandenbosch
    Fijne vakantieallemaal,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Karakter boys in kreta, over. Gekkehuis hiero!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!