maandag 26 mei 2008

Eeuwfeest


Het was weer schaamteloos, prachtig, verschrikkelijk, ontroerend en Karakter tegelijk. We worden nu ook wel beschouwd als het uitschot van de club. De avond in een paar steekwoorden: pissen in de flamingovijver, bitterballen, kicked and banned van terras, vieuxtje vieux, Jesse Sirpukealot, shirts uit, naakt zwemmen in de gracht.
Mag ook niet ontbreken: de Karakterspeech:



En als slagroom op de spreekwoordelijke taart:


(wie is die tjappie naast guido?)

Foto's:
WV-HEDW Eeuwfeest

En die van mij staan hier ergens.

12 opmerkingen:

  1. fucking zuur dat ik er niet bij was....kanker werk BBQ!
    Haha naaktzwemmen in de gracht? Stelletje karakterdebielen:)
    Ziet er echt mooi uit! Props

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen idee eigenlijk. Hij had veel cocaïne op zei hij en had het geloof ik over klimaatverandering. Volgens mij bleef ie gewoon plakken voor de naakte boys.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige opmerking maakt ie wel. "Er wordt goed gezwommen".

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Koen ik trek voortaan gewoon m'n eigen postje eruit hoor, zo'n lullig regeltje onderaan doet mij geen genoegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aiii
    ik en max komen woensdag weer voetballen en max vroeg of sander ook nog kon komen of dat er al iemand anders was..
    dit is voor joris btw
    ait
    laters

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Viextjes-cola komen hard vriend!

    Weet alleen nog dat de nachtbuschauffeur niet blij met me was

    En ik was de volgende dag op m'n werk niet blij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat ging een partijtje veel te hard.
    ja iedereen mag komen rams, chill.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's zitten er bij.

    Aan iedereen van zondag 6: Ik join woensdagavond niet, job is jarig en geeft een borrel en vertrekt bovendien naar China die avond.
    Alvast veel succes (zal wel lukken)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. staat jor nou in zijn onderbroek op de dans vroel???? kus jip

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!