dinsdag 11 maart 2008

Ode aan Heleen van Royen


pittig

12 opmerkingen:

  1. Wat nou "pittig"? Zeker niet bij de commando's geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kom niet anoniem reageren sukkel ik breek je kanker commando's in twee stukken zure boy schijt op jou moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou nou nou, moet dat?
    Also also also

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit moest zijn: "jouw moeder". Bezittelijk voornaamwoord, weet je nog?
    Trouwens jullie waren toch zo ontdaan over de reacties op het Koranfilmpje? Dit lijkt er anders behoorlijk door geinspireerd. Beetje verkeerd begrip van multiculturele toenadering.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik snap het ook niet, Paac.
    Wat is er aan de hand sjors?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar dan moet je ook weer niet zo slap gaan lullen over multiculturele toenadering, Paco. Eerlijk is eerlijk. Wat bedoel je er eigenlijk mee? Joris begrijpt de multiculturele toenadering niet? Of maakt Joris de multiculturele toenadering kapot door zijn reactie?
    En het is 'geïnspireerd'. En je vergeet een komma na "trouwens".

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zult ze de kost moeten geven, de figuren die alles moet uitleggen.
    Even in gewoon Amsterdams: als jij vindt dat die fanatieke humorloze kankerallo's zonder gevoel voor ironie, een beetje moeten dimmen met hun belachelijk dreigend gefuck, ga je dan niet bedienen van hun woordkeus, maar laat dan zien hoe het beter kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ben jij het weer, met het geven van de kost? Heb je vorige keer ook al geprobeerd. Echt scherp ben je niet want toen zat je er naast en nu heb je het tegen de verkeerde. IK vond dat ze een beetje moesten dimmen en JORIS bedient zich van soortgelijke woorden.
    Ik vond dat gescheld in die reacties bij die koranfilm trouwens niet zo erg, vond gewoon dat ze domme dingen zeiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, moslims zijn echt kanker-schijt-op-je-moeder-dom

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik wist helemaal niet dat er een discussie was ontstaan, een nutteloze discussie wat me betreft...
    Paco, ik vind jouw reactie getuigen van een licht gebrek aan de eerder door jou zelf genoemde humor en ironie. want wie zegt niet dat het een ironisch bedoelde reactie was. laten wij ons door de humorlozen onze humor niet laten af nemen (klopt ie?), dat zou zonde zijn.
    en ik heb trouwens nooit ontdaan gereageerd op de reacties bij die wilders-persiflage, sterker nog: ik heb helemaal niet gereageerd. ik vond dat er ook wel een beetje overdreven gereageerd werd, we weten immers met z'n allen nu toch wel dat het zo in elkaar steekt. ik vind dan ook eigenlijk dat je aan dat soort reacties helemaal geen aandacht moet besteden. ik zeg: relativeer het en zoek oplossingen in plaats van roepen hoe kanker dom en kut 'ze' wel niet zijn.
    Links elitair aan de macht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!