maandag 31 maart 2008

Karakterteam

Zomerstop...




23 opmerkingen:

  1. Ja ik heb al een lelijke, ik moet morgen, dinsdag, van 2 tot 9 uur werken dus trainen gaat voor mij helaas niet door. Faja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OK, doodbikkel.
    Hoe wil je dit fixen, beetje onhandig als elke nieuwe post onderaan komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik kom ook niet, moet eten met familie, ouders zoveel jaar getrouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. we zijn zondag 27 April niet vrij! Dan hebben we eerste wedstrijd voor springer-cup!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lekker adam, waar vind ik die data en tijden en shit?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gewoon op de site van wv. En dan programma en dan in plaats van op zondag programma op springer cup programma drukken lullo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En ik hoorde 0-5 verloren? Geil...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aight springerprogramma.
    Ja maar waardig met 0-5 verloren. Speelde zelf niet mee maar het was mooi. Sylvan omhaal, penalty'tje, goeie shit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hee ik kom zondag (alweer) niet vanwege ajax
    met springer cup kom ik wel weer
    massels stijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb gehoord met springercup worden we bikkel. Ik heb robert en sander(afc) geregeld. Nu Sean en max en we zijn doodbikkel. Hoeveel spelers mag je eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Of vinden we dat we met ons eigen team moeten strijden?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En 4 mei moeten we niet tegen Nederhorst! Dan is de wedstrijd van het seizoen tegen de dijk. Dan moeten we vlammen, anders worden we laatste.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En springercup is om half 2

    BeantwoordenVerwijderen
  14. neh, met eigen team zijn we te nep, we meoten wel winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. eigen team = inderdaad niet mee te winnen:P dus haal ze er maar bij!
    en ik zag net dit staan op de site van WV:

    De laatste training van dit seizoen was dinsdag 15 april jl.

    Ik wens allen veel sportiviteit en succes toe in de Springer Cup.

    Ik zie jullie!

    Ed Duijf (trainer overige senioren).

    Dus er is geen training meer...zuur
    Dan maar weer bij pacific samen voetballen?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ed is een lieverd. Maar ja goed plan! Pacific was chill, vondelparkie voel ik ook wel. Het is tegenwoordig pas om 21 uur donker.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En daarna aan het bier natuurlijk bij pacific. Misschien wel op donderdag? Dat is wel lachen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jah ik vind Vondelpark wel chiller, 1 minuute fietsen. Alleen het veld bij Pacific is beter meestal toch?
    Naja laat je maar horen dan zou ik zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jow dudes

    Gister meegedaan met Zaterdag 15 in Springercup die bij ons in poule zitten (sebas/victor/bo (beau)

    Heb daarbij m'n enkelbanden gescheurd en moet 5 weken in gips, dus ik moet me helaas afmelden

    Toch nog wel een positief puntje, die 2 teams moeten we makkelijk kunnen hebben dus dat zijn sowieso 6 punten in de pocket

    Misschien dat als ik weer kan lopen/strompelen nog wel kom kijken

    Thomas

    Oja wie de kale rechtshalf van zondag 7 of 8 het gruwelijkst blesseerd krijgt van mij een patatje met saus naar keuze

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lekker thomas, dat is karakter!
    wel faia voor je maar karkataeert!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Al die doordeweekse wedstrijden voor de springercup zijn trouwens om 19:00.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!