dinsdag 25 maart 2008

Dit is hoe wij rollen

Dit is een postje zodat de zijbalk wat leger wordt. Komt nu een linkie te staan die naar deze post gaat, stuk makkelijker (denk ik). Even proberen.
- Yes, gelukt, check knoppie rechts.
Klik op vierkantje voor album

Mei

WV-HEDW Eeuwfeest


----2008----


Oudjaarsnacht 2007
Gosse 20!
Buitenkunst 2007
Examenfeesten
Mallorca
Feestje Dim
Willemfissa
Sammie, Nilsie, Kutboot
Randoms
Zwembadfissa III
Affoes
Feestjes bij Storm
Sammiefissa e.d.
Decadentie fissa
Feest Jim Joris + Sacha feest


Oja, voor échte oldskool shit moet je hier kijken. Maar dat is alleen voor vrienden (aanmelden met emailadres).

13 opmerkingen:

  1. WAUW! die oldskool shit is echt een vedt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben trouwens beetje aan het kutten met layout, vind dat baby blauw eigenlijk beetje gay. En ik heb nieuwe header gefixt, wat breder zodat het past en wat grotere resolutie zodat het er niet zo getto uitziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En is het niet 'dit is hoe wij rolen'?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nadeel van nieuwe foto fatoe is dat je niet ziet wanneer er nieuwe foto's bij zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee maar ik dacht roooolen omdat we dat altijd zeggen, zure fatoe. maar nee wie checkt nou op die manier of er nieuwe foto's zijn, dat wordt toch altijd aangekondigd met een postje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bedacht ik me ook toen ik comment al had gezet. Maar alsnog, voor not so frequent visitors, zeg maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die zijn toch niet bikkel genoeg om ons in volle partymodus te kunnen aanschouwen zonder aids te krijgen. dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die zijn toch niet bikkel genoeg om ons in volle partymodus te kunnen aanschouwen zonder aids te krijgen. dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee, morgen kan ik niet komen voetballen vanwege examens, volgende keer ben ik weer bij
    massels stijn

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!