donderdag 10 januari 2008

Nog een in de trand van...

...Blondjes met een brede sloot

8 opmerkingen:

  1. 'I thougt Europe was a country?!'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'I thought Europe was a country?!'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moest ook even achter mn oren krabben bij Budapest. Ik zou ook niet de hoofdstad van bijv. Ohio weten..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. maar dacht je dan ook dat amerika een land was?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fuck the states, man. Als 80% denkt dat amsterdam in duitsland licht kunnen ze van mijn part ook een eind mijn rug op, zegmaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik zag een keer zo'n american dude, en die dacht dat Amsterdam een provincie van Duitsland was en Nederland de hoofdstad ervan.. supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!