zaterdag 22 december 2007

Tuig

Het is half vier verdommme en het slaat allemaal nergens op. Ons is een feestje beloofd, syl had 9 vrijkaartjes voor één of ander feest in kalvertoren (we hadden het eigenlijk al moeten weten, ik bedoel fissa in kalvertoren what the fuck) maar goed wij chillen het dus bij Nils. Gewoon lekker beetje bier drinken, bacootje hier en daar, beetje Whigfield pokoes, je kent het wel. Ik voelde die hele feest-in-de-kalvertoren opzet wel, gratuit hadden we gehoord, Buster voelde 'm ook wel geloof ik. Enfin, wij dus naar de kalvertoren, ik bikkelen in de -4 graden buitenlucht. Opeens boeken Sam en Robin het, ze wilden naar de fucking Corner Inn, moet ik hoeheetzemelin achterop nemen. Dus ik nog meer bikkelen, toen moest ze pinnen, moest ik wachten en toen nog meer bikkelen chaos en shit omdat ik dacht dat we dan niet meer naar binnen konden (bij dat feest). Dus bikkelen en verder bikkelen, ik fietsen en ik zeg tegen mn eigen: "hee, wat is dat voor eigenaardig geluid?". Het was een soort sissend geluid, ik snapte er al weinig van tot opeens BAAAAAM!!!! klapband. Dus hoeheetzemelin helemaal van "what the fuck!" en ik zo "ja fuck it gewoon doorgaan". Zo gezegd zo gedaan. Dus we fietsen verder maar dat is dus totaal niet goed voor je wiel. Het gevolg: een slag in mn wiel. Dus ik zeg: "nee dat gaat zo niet verder, ik ga wel rennen". Ik dus rennen, ik heb dus geen conditie meer. Dus ik naar de klote komen we aan bij de Kalvertoren. Maar wat blijkt: gesloten deuren. Great succes!
Toen kwam er een gozer met een beduidend neerslachtige blik naar buiten die zei: "feest is afgelopen". Nou, wij dachten "godverdomme, wij komen hier voor een fissa, dus we krijgen een fissa, desnoods tunen we het wel weet je". Wij dus naar binnen, nog dik gespaced op die lift, komen we daar: de meest afgelopen en on-tunebare fissa ooit. Het was gewoon over, dat was meer dan duidelijk. Ik dus beetje zitten op een bankie, Jesse steekt een peukie op, het sloeg werkelijk waar nergens op. Na daar een minuutje of 10 vertoeft ('t kofschip) te hebben, vonden we het wel welletjes. Ik dacht, we gaan wel ergens anders los maar op een of andere manier was iedereen binnen 2 minuten weg. Ik nog een piek van een kerstboom (die piek had sylvan genakt) kapot gelagen tegen sylvans' vinger (bloed en shit), en toen ben ik ook maar naar huis gegaan. Conclusie:

Deze avond was een beetje raar.

3 opmerkingen:

  1. don't shoot the messenger.
    Don't hit the messenger with a glass pike in his hand, and with the glass splinters and stuff.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahaaa!~ ik dacht al waarom heb ik zon pijn in mn vinger!

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!