woensdag 19 september 2007

Klassiekers

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dames en heren daar zijn we weer! en onder het motto: kennen jullie deze nog? (nog?)(nog?)(og?)(g?), heb ik ik weer 2 prachtige, wat zeg ik, WEERGALOZE MEGA HITS voor julie in de aanbieding.
want zoals de ieder bekende Chiel Montagne de koning van het nederlandse lied genoemd werd noemen ze mij wel:
Joris 'gadverdamme wat lekker' Bunder. Ik zal vandaag mijn naam eer aan doen.
we openen met een liedje van een house groep die dit nummer in 1994 uitbracht. het was de eerste en uiteindelijk enige nummer 1 hit die ze ooit zouden scoren. Maar daarom niet minder! Hier is 'ie, speciaal voor jou:
2 brothers on the 4th floor met "dreams".

EN ALSOF DAT AL NIET GENOEG IS!
Deze is uit '95, en minstens zo lekker. Hij begint heel gevoelig maar geduld! ook op deze kan je springen hoor! oh, oh, oh wat kan je hierop springen.

he check jullie later he. dan ben ik er weer met 2 fantastische hits, die ons eeuwig bij zullen blijven!

4 opmerkingen:

  1. jemineetje joor, ik krijg bijna een stijve piemel van je enthousiaste tekst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bijna stijf?!?! HIJ KNALT GODVERDOMME DWARS DOOR HET SCHAVOT.
    KAKET LEKKER IK VERHEUG MIJN EIGE OP DE VOLGENDE LADINGGROET OME JIP

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 brothers on the 4th floor zijn sowieso echt kankerhard. echt alle pokoes zijn maaaster

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 brothers on the 4th floor...
    Oh yessss...

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!