dinsdag 4 september 2007

jajaja kanker honden daar gaan we weer


ja damenst en herenst ik ben jimmy de meesten van jullie kabouter tuig kennen mijn wel maar ik zech het er maar even bij.

het zit namenlijk zo ik ga een wekenlijks telegram plaatsen(als ik zin heb ) op deze geweldige plek van leedvermaak en pure kanker.

ook zal ik proberen mijn wekelijkse emotie te verwerken in het telegram, omdat ik uit verschillende bronnen heb waargenomen dat ik een kankrlijderdur ben en een emoti lose lul den ben hanger.
oke dat was het dan wel weer een beetje ik wou nog even de groeten doen aan de boys van de NMB en ook een beetje aan de boys van de owc.
verder wil ik ook nog even zeggen dat als jullie problemen hebben of vragen over het mensenlijk lichaam of andere dingen reageer dan gewoon even en dan zal ik er in mijn volgende telegram even aandacht aan besteden.
gegroet EMO jim

4 opmerkingen:

Reageren zul je, hondsvot!