maandag 17 september 2007

Hollysoftcock

Even mijn portie rotte eieren kwijt over kapitalistisch Hollywood...

Waarom worden wij consumenten zonder uitzondering enkel en alleen voorsgeschoteld met voorgebakken, ingevroren, magnetron filmografie.

Any other random kas krakende film-topper is precies dezelfde bagger in een andere jasje. Meer een soort van zelfde rottend afval in een andere composthoop.

Neem de film waar ik mijn hersens voor het laatst mee heb geteisterd: Swordfish

Eenmaal verleidende jongedame, eenmaal excentriek sportmodel, eenmaal big fucking gun.


Et VoilĂ ! Kaskraker!

Stills uit Swordfish



Need I say more?

7 opmerkingen:

  1. Oh ja,
    Hollywood>wood>boner no boner>soft cock>Hollysoftcock

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo is het verdomme. Wat een schijt film was dat zeg. Boobies ook niet eens zo chill.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeker waar, misschien moet je nog een voorbeeld geven
    om het een beetje kracht bij te zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja alles wel en leuk maar ik vind het een hele lekkere film om lekker skaffa te kijken fatoe pipas, gekke outo en als klap op de vuur pijl lekkere tanga

    ps wel lekkere boebies groet emo jip

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Men vergeet er bij te vertellen dat swordfish de mooiste ontploffing in de filmgeschiedenis heeft... tragisch

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja die ontploffing is wel erg hard. Maar die is in de eerste 10 minuten ofzo en daarna had ik eigenlijk niet meer verder moeten kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!