zondag 20 mei 2007

Waarom The Matrix Revolutions kut is


Oke net Matrix Revolutions gecheckt op veronica. Wat een kanker film. En wel hierom.
1. Dat laatste gevecht tussen Smith en Neo was opzich best vet. Maar dat sloeg uiteindelijk allemaal nergens op want Neo verslaat hem door dood te gaan en vervolgens Smith van binnenuit op te blazen met licht. Right.
2. De laatste woorden in de film. Die kutchinees vraagt aan het Orakel 'Did you always know?' (wat eigenlijk?, de hele kankerfilm is zo fucking vaag), het orakel antwoordt 'no.. oh no.. I BELIEVED...' KANKER flikker toch op. Die idioten die de films hebben gemaakt dachten toen ze het schreven 'he, het publiek wil zeker wel weten waarom Neo eigenlijk 'THE ONE' is en hij superpowers heeft en shit, hoe gaan we daar antwoord op geven, oja laten we de hoofdpersonen maar kanker vage shit zeggen zodat niemand er wat van begrijpt maar wel denkt 'oke, ik snap er niks van maar het zal wel kloppen' EN het klinkt ook nog eens cool. Die random bullshit, zogenaamd filosofische lines irriteerden me echt dood maar zijn wel erg populair bij zure dudes. ''Try not to bend the spoon, try to imagine.... THERE IS NO SPOON!'' Aight, kanker vet, there is no spoon. Snel, laat ik het in mn msn naam zetten zodat ik cool lijk en andere mensen me dan aanspreken met ''wow, there is no spoon dat is toch van de matrix'' en dan zeg jij ''ja de matrix, dat vind ik echt een coole film''. Zo'n beetje de random nerdydudes-versie van de meisjes die willekeurige stukjes uit engelse liedjes halen en die in hun msn naam zetten. Ik kijk even in mijn lijst. Aha: It's the tearing sound of love-notes, drowning out these gray stained windows. Nog erger trouwens, is als dat type meisjes verwijzingen naar elkaar als persoonlijke boodschap zetten. Bijvoorbeeld; ''(bloemetje)Anna(bloemetje) - Was leuk he gisteren, lisa ;)'' of
''Wow, dat was nog eens een gekke fissa of niet soms Sanne? ;):D:P''
of
''Haha, die Lot, met dr rare fratsen toch altijd''.

Ik dwaal af.
3. Dat homofiele kutjoch dat op het einde de poort openmaakt zodat morpheus enzo erdoor kunnen zegt 'Neo, I believe!' *rakataktakakatatkatkatkatk*, poort open iedereen gered. Dat was echt gay.
4.
Dat ''dok'' in Zion waar alle mensen met kanker onhandige loop-robots (MET robotische handen die pistolen vasthouden) de stad bewaken is helemaal versterkt en shit. Gekke afweergeschut enzo, mensen met laserstraalgeweren, alles. Die slechte robot-vissen komen binnen en ze worden allemaal genakt. Maaaaar die tjappies op dat ruimteschip hebben een EMP (electro magnetic pulse)...


Hadden ze daar niet eventjes wat eerder aan kunnen denken. Het gaat tenslotte maar op de toekomst van de gehele mensheid. Kanker.
5.
Als laatste; Keanu Reeves is gewoon gay.

5 opmerkingen:

  1. het enige leuke stuk uit die philm is de scene waarin trinity sterft.. WOOOHOOO THANK YOU, DEAR GOD!!! kanker wat heeft zij een kutkop..
    oh, en hoezo heeft de "UBACOMPUTA" een fakking gezicht gemaakt van robotbeesjes als ik vragen mag? jezus christus wat gay.. zoiezo kankernep dat ze niet alsnog alle mensen nakken als neo de day heeft gesaved..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oke, ik voel 'm.
    Maar er is een antwoord op al de vragen die het gatenkaas script oproept.
    'Neo is the One'

    Oh, dus je tjapt me zo en ik wordt eerst zo'n soort van kwik en dan wordt ik jouw, fock dat, ik rel je gewoon met licht, 'cause I AM the ONE'

    'Did you always know?'
    'Ja, standaard, I was just pulling your leg.'
    'Kanker, Orakel kon je dat niet eerder zeggen ofzo, konden we er gewoon mee kappen bij deel een, shiiiit.'
    'YOU are the ONE!'

    En dat gaytje dat(tevens neo zou willen pijpen als hij het vraagt)'the day saves'
    'NEO, I Believe!'
    KANKERIDIOOT! Heb je de eerste Matrix niet gezien ofzo, fuck, zo'n fanboy en heeft al zn films niet eens gezien. Cockfag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. in star wars heb je ook robots met geweren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja zo is het maar net kameraad

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren zul je, hondsvot!