vrijdag 6 april 2007

ESAlange lucifers circa 240 stuks


het was nacht stikdonkere nacht dag emsee zeve rovers zaen in de schaduw cvan een gebroken grasprietje en de roverhoofdmap zei brazilie 2x veertel me je leven kanker lijers hoezo voor niksk ik heb bier over ze gegooid lekker saM NEE NIET DE SSTOKL BRAZIELE BEGON hihihi zo het raampie uit daar doen we niet moeilijkk over godverdomme hoorn eraf

-koen

niets blijkt anders tot het is, zonder greet verkoren en de baned in de gris.
maar als de mannen komen kijken, de mannen reeds van repen vallen, kan niets meer stop voorkomen, wat de meiden wel niet dromen.
Zonder boomschors of genot, rijkt de waanzin tot het bot, wat voor groet er wel niet komen zal, zonder keet en bon en boterbal.
Niets dan leegte in beginne, zal het klooster niet beginnen met kantelen en verslaafden, melaatsen en advocaten, kutjes peren en kanon, niets dan kanker parkeerbon.

-scnlift

faka koen weer indahouse maar ik wil er nog wat aantoevoegen heeft iemand tabacca of pitje ik heb nog harsch ik heb normale vloeiuwe zal ik even een jointje draaien ja? wachteven ik heb hier nog een telefoon wie heeft nog affoetje ik wil een pitje taaien morgen chill of niet want als ik morgneochtend niet kon blowen dan was het kanker kuuuut dan kon ik niet meer blowen en was ik niet meer wakkergeworden van mn buurman dan gaik niet meer slapen mooie zin. PUNT kanker
en sylvan is een V.E>G.A.T.A.R.I.E.E.R.

ik ben koen weetr en ik wilde ern og wat aan toevoegen,. en wel dit:

2 opmerkingen:

Reageren zul je, hondsvot!